Saturday, May 1, 2010

Padang Kota Lama Penang

gmbq nie kt pdg kota lama..x plan pon nk g situ sbnrnyer...kalu ikutkan nk g megamall main boling...biasalah kalu janji rmey2 nie pkai cm2 masalah ler...tme nie aku g dgn fmily tunang aku...rmai 2 x gk dlm 10 org naik avanza...hehehe jd sardin...bygkan lah dr lunas ke penang...naik kebas2 bontot2 nie...sapa p pkena makanan kt sna tau la keadaan cm na..nie x dan nk letak punggung aii mai dh ambik order...naik lmas pn ader...yg tbyg nk mkan jd tlupa nk order apa..duk pkai mai tnya ang aku...kalu 11 bj buah kedai 11 pkerja yg mai tnya order...x ka pening dek pala aku nie....lpas jer abih mkn smua g lpak2 kt tpi tembok situ...mana tunang aku kn?hehehe tme nie ada krisis...ckt lgsg x mau brgmbo....rugi...rugi...





nie aku dgn adik tunang aku tau dk sbb pa nama manja? bkn terlalu manja tp yela ank last...



yg nie plak adik ipaq kak tunang aku....namanya.




malu nk sruh org ambik gmbaq tpksa lah tgkp sndiri...oritt gk 2









No comments:

Post a Comment